Bumerang

15 Ağustos 2014 Cuma

Savaş Eğitim Merkezi'ni Rheinmetall Yenileyecek

Almanya'nın önde gelen savunma firmalarından Rheinmetall Alman ordusunun ihtiyacı kapsamında açılan savaş eğitim merkezi modernizasyonu ihalesini kazandı. 

Muhammet METİN/Kokpit.aero
Bu ihaleyle birlikte Rheinmetall 4 yıl boyunca Alman ordusuna ait savaş eğitim merkezini günümüz teknolojisiyle donatacak. Dünyanın en gelişmiş savaş eğitim alanlarından biri olan merkezin modernizasyonunun toplam maliyeti ise 70 milyon euro civarında. Eğitim merkezinde kapsamlı yenileme, bakım, onarım ve bilgisayar yazılımlarında düzenlemeler yapılacak. Bunun yanında merkezde bulunan tank ve zırhlı araç gibi kara sistemlerininde modernizasyon kapsamında bakımları yapılacak.

Kaynak:savunmaveteknoloji.blogspot.com.tr





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder